30/8-14

Ja hörni vart ska man börja? På morgonen kom mina tärnor hem till mig och även en make up artist. Vi drack alkoholfritt vin och började fixa oss. Lyssnade på Spotify mm. Tiden gick såååå långsamt och det kändes som om klockan aldrig skulle slå 16:00. Jag var lugn hela tiden fram tills ca 15:30, då slog det mig att shit vad jag är nervös.. När kyrkportarna öppnades och jag såg alla gäster och sen längst fram stod min blivande man, ja då kände jag mig så upprymd och lycklig. Han var så jäkla snygg min Karl och jag var så stolt! Ceremonin var perfekt med skratt, tårar och känslostormar. Efteråt fick vi åka en fin bil som tog ett varv innan vi kom till herrgården där gästerna väntade med champanj och glädjerop.  Vi gick sedan iväg för lite fotografering och jösses vad kul det var, ser fram emot att få se resultaten. Under middagen blev det även många tårar speciellt under min pappas tal. Alla talen var så fina och speciella ❤️. Under middagen blev det även lekar, uppläsning av telegram mm. Populärast på hela festen var nog vårt "fotobås" som bara blev roligare och roligare under hela kvällen. Festen fortsatte ända till 5-6 på morgonen men vi avvek vid 3 för att checka in på hotell skogshöjd och få tillbringa vår första natt som herr och fru Mattisson tillsammans. Tack snälla ni som hjälpt oss på vägen, alla underbara deltagare under vigsel/fest och vi tackar ödmjukast för dom fina gåvorna. Kärlek till er ALLA ❤️ Puss från fru Mattisson 







Kommentarer
Postat av: Nina H

Så härligt det ser ut! Skönt att du/ni är nöjda med er stora dag! Grattis igen!!!

Svar: Tack snälla
Nina

2014-09-04 @ 13:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0