Dan före dan före...

Måndag idag och vi vaknade 6:30. Trodde vi hade försovit oss tom så måste känt mig utvilad just då i den sekunden. 
Gjorde det där vanliga på morgonen innan jag lämnade barnen på dagis. 
Åkte sen hem en stund och la mig på soffan där jag somnade som en stock i 2 timmar. Vaknade helt förstörd ist. 
Ner på stan sen för att köpa dem sista klapparna och lite julmust, glögg osv. 
Det var helt ok mycket folk faktiskt så jag strosade runt i lugn och ro. Blev lite för "tunga" saker dock så var bara nere en timme för jag orkade inte bära mer. 
Hem och packa in alla varor och sen hämta pojkarna. 
Dom hade haft det jätte bra som vanligt och tror det är lite roligare när det är lugnare tempo/färre barn. 
Imorgon är sista dagen innan dom tar lov, har inte bestämt ännu om det blir till den 7/1 eller 12/1. 
Nu är vi såklart hemma och äter middag. Barnen ville titta på ipaden vid bordet så jag sa ja för jag vet att dom äter mycket bättre då. 
Mycket riktigt så käkade dom stora portioner var. 
Robert jobbar till 18 så ska passa på att slå in hans sista klapp och sen kanske baka lite eller så. 
Känns som jag ligger efter i julfixandet men vet inte heller vad jag ska ha missat 😅



Kommentarer
Postat av: Nina

Mina pojkar kollar nästan alltid på iPaden/datorn när vi äter. Skiter i vad andra tycker om det för de äter åtminstone upp maten jag serverar. Tycker själv det är extra njutbart att äta framför nåt kul program.

Svar: Ja men faktiskt, så länge som äter tycker jag man kan göra hur man vill:)
Nina

2015-12-21 @ 19:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0