Dan före

God förmiddag. Idag är barnens första lediga dag,  vi firar detta genom att ha pyjamas hela morgonen och bara mysa lite. 
Jag slängde in lite toning i håret som snart ska sköljas ut och sen har vi lite ärenden. Ev så ska jag klippa kidsen om det finns tid nånstans, handla en grej jag glömt, baka, städa, fixa sista inför imorgon osv. Ja ni hör ju jag har en fullsmockad dag helt enkelt. Robert slutar 16 så vi får väl se hur mycket som är kvar då. 
Vaknade dessutom med kletiga ögon, febrig och har hostat lungorna ur mig i natt. 😏
Igår höjde jag för övrigt golvvärmen i uterummet så nu är det strax över 20 grader där ute så det blir perfekt inför imorgon då vi ska äta där. 
Tänk att det är julafton imorgon redan, jag hinner inte med i svängarna 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0