Hej hopp

Nu var det ett tag sen jag skrev igen. Har haft ganska mycket som vanligt.
Vi har iaf äntligen renoverat våran hall så nu är den hemska rosa strukturtapeten borta och det är vitt vitt vitt med lite annat bakom kaminen. 
Bebisens rum är ju färdigt men där har jag inga bilder tagna ännu. 
Idag kom äntligen vår nya hatthylla och skohylla så Robert satte även upp det. Nu fattas lite inredning, spegel på väggen och en låg hängare åt barnen. Var idag även iväg till doktorn samt tog blodprover igen. Slutade med en sjukskrivning till 4/2 och sen går jag på graviditetspenning 5/2. Inget mer jobb för mig med andra ord. 
Känns som en lättnad men ändå så himla skumt. Nu ska jag alltså gå hemma i 4:a mån och vänta på tösen❤️





Kommentarer
Postat av: Lisa

Du har så bra smak 👌

Svar: Tack snälla vad glad jag blir
Nina

2015-12-16 @ 10:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0