Trötter

Idag har jag vart så jäkla trött. 
Illamående och ont i magen. En riktig skitdag helt enkelt. 
Tror ni inte mannen jobbar 7-18 bar för det. 
Fick iaf sällskap av Ricky ganska länge och det gjorde mig lite piggare. 
Vid 13 slumrade jag till lite i soffan medans Anton sov och Hampus tittade på tv. 
Sen röjde dom runt lite till när Anton vaknat tills jag föreslog att vi ska åka pulka. Hampus blev överlycklig men Anton grinade hela tiden medans vi var ute. 
Stackars Hampus som så gärna ville åka mer. Imorgon ska vi gå utan griniga lillebror tror jag så han kan få åka i lugn och ro för igår var det samma sak. 
Nu äter kidsen middag i soffan och jag samlar kraft för att plocka lite i deras kaosrum



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0