Spiderman

Idag har vi knappt gjort ett skvatt på förmiddagen, jag fick sovmorgon till 9 och vaknade med framdukad frukost och allt👍. Gick mer eller mindre och drog benen bakom oss fram till 14:30 då vi bestämde med tom och Johanna att dom skulle komma på middag. Samlade ihop leksakerna över hela lyan, putsade till oss själva och sen gick jag och hampan till Ica. Johanna hade med sig underbara tulpaner och jag bjöd på världens sämsta tacopaj, något hände med pajdegen😏. Ca 10 min innan dom anlände fick jag mig ett gott skratt då Hampus hade bytt om till inkläder och sa mamma jag går och tar ett bad nu. Kunde inte annat än låta honom göra det och där satt han när gästerna kom. Påtal om Hampus så byter han kläder hela tiden, sagt åt honom att han inte får men det struntar han blankt i och gör ändå. På kvällskvisten åkte jag till maxi för storhandling, sladdade in på parkeringen 21:30 och 21:55 kom jag ut med full vagn och x antal kronor fattigare. Ni ser inte så intressant dag egentligen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0