Bm besök v 20 (19+1)

Idag hade jag en tid hos Ulrika kl 9 så jag lämnade barnen på dagis vid halv och sen rattade jag iväg snabbt som attan till Södertälje. 
Som vanligt när man är stressad fanns inga parkeringar så jag ställde mig på gatan och som tur är klarade jag mig från böter.
Lillasysters hjärta pickade på fint med 140 slag/min och hon sa att magen ser ut som den ska i v 20. 
Nästa gång tar vi Sf-mått oxå. 
Mitt järnvärde var på 120! och så högt har jag aldrig haft vilket är kanonbra ju. 
Måste dock ta nya blodprover igen i v 25 pga sköldkörteln, jag hatar att ta blodprov. 
Vikten stod på strax under 60 vilket betyder att det inte hänt ett smack på den fronten, men vänta ni jag har 20 veckor kvar att bli tjock. 



Kommentarer
Postat av: Nina H

Vadå har du problem med sköldkörteln?!

2015-11-12 @ 23:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0