Dagens

Idag har jag tagit en sväng upp till Bauhaus, Robert är så duktig i bebisrummet så tänkte att jag skulle köpa taklisterna som fattas så vi får upp dem snart:) 
Fick min mor med mig och vi tog även en lunch med Anne som jobbar uppe i Botkyrka. 
På Bauhaus hade dom utförsäljning på mörkläggningsgardiner så passade på att köpa till bebis och Hampus. 
Hampus fick en blå som redan sitter uppe med en ljusslinga efter hans egna önskemål. 
Ungarna har precis somnat, jag slappar och skickade för första gången iväg mannen på en cravingsshopping. 
Choklad och pistagenötter 😁
Ikväll ska Robert måla klart bebisrummet så vi kanske får upp lister osv imorgon. Hoppas på att kunna inreda till helgen. 
Imorgon ska även Robert göra ett mindre ingrepp i näsan för att han har problem med trånga näsgångar och andas dåligt /snarkar så taket lyfter. 
Dom ska in och bränna bort "kött" i näsan och funkar inte det blir det en större operation senare. 
Jag håller tummarna för hand och min skull 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0