Det börjar ordna upp sig..

Anton har äntligen börjat komma i fas med sömnen och tiderna nu efter att vi bytte till vintertid. Nu blir det sängen vid 18:30-19 och vaknar runt 6:30-07 ist för 4:45-5 som det var första veckorna. 
Det här med sömn är ju så jäkla viktigt för att man ska orka med, tror inte man riktigt uppskattade sömnen på samma sätt innan man fick barn.

När ungarna kliver upp kl 7 så hinner vi med gos i soffan, frukost, lek och dom vanliga morgonbestyren. Alldeles lagom i tid för att sen lämnas på förskolan 8:30.
 Imorgon är Robert ledig eftersom vi ska på rul så tänkte försöka få honom att lämna dem:) är så skönt att "slippa", få sitta hemma med morgonrocken på fortfarande och bara slappa. 
Jag tycker såklart om att lämna och hämta men har man gjort det mån- fre i 2 1/2 månad så är det skönt med lite avlastning. 
Nä nu ska jag duka undan frukosten och klä på mig. 
Ungarna leker fint tillsammans i Hampus rum och vi ska väl gå om ca 20 min



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0