Det här med sömn.

Har vart vaken sen 3:40, Anton vaknade till då och sen var det kört för mig. 
Måste verkligen få honom att sova i sin egen säng utan att komma in till oss. 
Känns dock inte som läge riktigt ännu för 2-års trotsen deluxe är precis ankommen och han som alltid somnat lätt osv har börjat strula. 
Igår höll han på en hel timme innan han somna, vet inte om jag orkar bråk på natten då oxå. 
Kommer ihåg från tidigare graviditeter att jag brukade vakna såhär mitt i natten och vara vaken i timmar för man har ont i ryggen, funderingar, kryper i benen mm. 
Ska inte klaga för har tur som vart sjukskriven så jag faktiskt kunnat ta igen sömn på dagarna..
Min sjukskrivning går ut på söndag men ska träffa doktorn imorgon så vi får se hur det artar sig. 
Nu ska barnen fixas för en dag på förskolan, Hampus ska som alltid på tisdagar ha picknick och idag blir det smörgås, Festis och vindruvor. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0