Halvvägs

Idag är det 140 dagar kvar till bf, 50% av graviditeten har gått men ändå känns målet så långt borta. 
Vi har inte en susning om namn ännu så har ni förslag så tas dom tacksamt emot. Vi vill som vanligt ha ett "svenskt" enkelt namn. 
Jag har fortfarande inte gått upp i vikt och tröttheten börjar komma tillbaka.
Imorse när jag gick upp så sminkade jag mig, plattade håret (somna med blött) och kläde på mig annat än mjukisbyxor för att känna mig lite piggare. 
När man är gravid så får man höra endel, myter om hur magen ska se ut, hur du ska må osv beroende på kön.
En dotter ska ju stjäla mammans skönhet men jag känner mig inte ett dugg fulare bara för att jag bär en flicka denna gång. 
Kan inte heller påstå att jag tycker andra som är gravida med flickor skulle vara "fulare" än normalt.





Kommentarer
Postat av: Mikaela

Trodde ni (Hampus) bestämt er för Thilda 😊 En favorit när vi väntade Tuva och passar fint ihop med grabbarnas namn!

Svar: Det blir nog Tilda i andranamn för vi har en ganska nära kompis vars dotter heter det så vill ha något "eget"
Nina

2015-11-17 @ 10:47:39
Postat av: Mikaela

Då vill jag föreslå Ellen

2015-11-17 @ 16:37:37
Postat av: Mikaela

Då vill jag föreslå Ellen, Saga och Klara 😊

Svar: Det är fina namn, tyvärr så stryks klara och saga då 2 av kusinerna heter så och vi umgås väldigt ofta:)
Nina

2015-11-17 @ 16:37:57
Postat av: Caroline s

Cornelia, Matilda, och Leah är mins förslag :)

Svar: Tack tack
Nina

2015-11-17 @ 21:28:02
Postat av: johanna hollstrand

Det finns ju så mycket fina tjejnamn!! ☺️Jag tycker Thea och Olivia är fina namn, och känns som de kan passa ihop med Hampus, Anton och Mattisson ☺️

Svar: Jag gillar Olivia, har tagit upp det med Robert tidigare:)
Nina

2015-11-17 @ 23:09:25
URL: http://mammalivet.webblogg.se/
Postat av: Lisa

Stina tycker jag om 😀

2015-11-18 @ 16:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0