Jag vet inte om jag riktigt fattat ännu

Har lämnat barnen på dagis, tog en promenad efter i ok tempo och nu kom jag hem och slängde mig på soffan. Bebis började sparka hejvilt där inne och nu är det nog inte långt kvar tills man börjar känna på utsidan oxå. Jag har moderkakan i framvägg denna gång (enligt kub) så det är nog därför jag inte känner jätte tydligt ännu. 
Jag har nog inte ens fattat riktigt att jag faktisk har en bebis där i magen igen och att vi ska få en till älskling. 
Just nu känns det som en evighet till fredag och ultraljud då vi får en liten förhandsvisning på liten i magen. 
Jag hoppas verkligen att vi kan se kön för jag är så nyfiken nu, 
Robert är ledig på fredag så efter rul ska vi ner på stan, äta lunch och eventuellt shoppa lite granna, sen hämtar vi barnen tidigt för fredagsmys. ❤️




Kommentarer
Postat av: Lisa

Nu närmar sig Rul, så kul! Ska vi gå på torsdag😊

Svar: Åh vad roligt ska ni oxå ha? Har jag helt missat. När är bf?
Nina

2015-11-03 @ 14:31:23
Postat av: johanna hollstrand

Ååå, vad spännande! Jag tror och hoppas på tjej :)

Svar: Jag tror oxå på en tjej:) får se om dom kan kolla imorgom
Nina

2015-11-05 @ 00:37:25
URL: http://mammalivet.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0