Lördag

I helgen har det vart fullt upp, Robert jobbade 7-16 lördag, jag hade besök från 10-14:30.
Sen kom mina föräldrar 14:30 och tog barnen så jag kunde åka på tjejkväll.
Redan 15 åkte jag iväg, plockade upp Carro så vi kunde handla middag och snacks till kvällen. Sen åkte vi hem till henne och lagade en god middag, förrätt, efterrätt och massa snacks hade vi. 
Kl 18 plingade det på dörren och då kom gästerna:)
Vi var 7 st som åt så vi sprack, snacka skit och hade en toppenkväll. 
Tog en enda bild under kvällen för sen låg mobilen inte på prio listan. 
Vid halv 1 på natten tackade jag för mig då jag var så trött plus att hela kroppen värkte efter att ha suttit still på en stol länge. 
Vi har hållt denna middagsgrupp vid liv i snart 2 år och det är så mysigt 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0