Rutinultraljudet

Idag kl 10 var det då dags, vi fick äntligen se bebisen igen och allt såg bra ut. 
Den lilla rackaren var envis och det tog ett tag att gå igenom. Vi blev även flyttade till den 5:e april och barnmorskan skämtade och sa att vi kan boka in att ses på bb 10:e. Vi får väl se☺️ 
Efter lite stök, hostande mm så fick vi veta att det är en liten syster som gömde sig där inne. 
En TJEJ! 
VI SKA FÅ EN DOTTER! 
Jag kilade in på Kappahl mm direkt och köpte lite fina saker. 
Kan erkänna att under åren har jag samlat lite tjejkläder ifall att dom tidigare hade vart det så har ett litet lager redan ☺️




Kommentarer
Postat av: Nina H

Stort grattis igen! Blir avundsjuk :) Tänk så kul att få köpa tjejkläder!

Svar: Jag har redan köpt på mig 😂
Nina

2015-11-06 @ 14:33:35
Postat av: johanna hollstrand

Vad UNDERBART! Gud så roligt!! Och så har hon två storebröder som skyddar henne sen :)

Svar: Tack, vi är så himla glada allihoppa
Nina

2015-11-06 @ 14:34:57
URL: http://mammalivet.webblogg.se/
Postat av: Lisa

Så roligt när du har två fina pojkar sen innan

Svar: Ja det känns jätte roligt att få en lillasyster till mina killar. Dom är eld och lågor över det.
Nina

2015-11-06 @ 20:39:19
Postat av: Jossan

GRATTIS❤️❤️❤️❤️

Svar: Tack snälla
Nina

2015-11-07 @ 10:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0