Familjemys

Jag längtar verkligen till julhelgen nu, tänk er att få julpynta, snö ute och tända en brasa inne. Barnen som är så glada för sina klappar och framför allt familjemyset i många dagar. Jag är ledig 23/12-3/1 och ska verkligen njuta. Vi rundar av ledigheten med 25-års jubileumet av disney on ice den 2/1. Vi har gått 3 år i rad och det är kanon mysigt. Nu kan man även få rabatt med Ica kortet på biljetterna så dom kostar 195:-/pers. Ganska mycket pengar men väldigt mysigt. Barnen får nog detta som julklapp av oss☺️


Kommentarer
Postat av: Dixi Wonderland

Disney on ice var de bästa jag visste när jag var liten! :D

Svar: Jag har aldrig gått som mindre men mina barn älskar det så ska fortsätta gå så länge dom vill:)
Nina

2015-10-21 @ 09:36:22
URL: http://dixiwonderland.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0