Full rulle

Vaknade "tidigt" idag och gick upp kl 7. Vi tog ganska omgående tag i hemmet och fixade vardagsrummet mm. Vid 10:30 åkte Robert för att hjälpa min pappa och Anne tog pojkarna på tur i skogen mm. Så himla uppskattat av dom och mig. Medans pojkarna roa sig med moster fixade jag massa här hemma och äntligen börjar det se ut som ett hem hos oss (iaf vardagsrummet) Robert tvättade även vår grisiga soffa som har fått basta sig torr under kvällen 😂 när dom kom hem från mina föräldrar så åkte vi ganska direkt på kalas med maskerad tema, pojkarna var lite läskiga måste jag säga. Anton som inte sovit middag somnade 16:20 för natten så jag säger oxå god natt nu, kan bli tidigt imorgon 😅




Kommentarer
Postat av: carro

Herre gud så söta och läskiga på samma gång:)

Svar: Haha tack:)
Nina

2015-10-26 @ 18:23:03
URL: http://cuevas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0