Måndag

God morgon, måndag och halva oktober har gått.. Helgen som var har swishat förbi, vi hade fullt upp i lördags med sovmorgon, shopping och middagsgäster.  I söndags jobbade Robert extra mellan 7-12 och direkt efter åkte vi på kalas och firade Thomas som fyllde 38.  Igår kväll när vi fått ungarna i säng runt 19 som vanligt så sate jag mig i soffan och slappnade av. Åt leverpastejs mackor, drack julmust och inväntade säsongsstarten av solsidan. 6 min i 8 så kommer Anton helt plötsligt upp ur sängen och står och virrar i hallen, lägger ner han i sängen igen och hinner precis ut till 20.  Vi kollade solsidan, sista avsnitten av californication (sjukt bra serie) och helt plötsligt vaknar Hampus? Skriker att han är törstig och får vatten. Sen var cirkusen igång, Hampus som är mörkrädd kunde inte somna om, Anton vaknar och strular så vi kunde göra oss iordning i omgångar sen tog jag Anton i vårt rum och Hampus sov med Robert. Efter det somnade dom om och vi vaknade 05:30 imorse. Jag som aldrig kommer vänja mig med tidiga mornar är skit trött och kommer gå hem och sova efter dagislämning. I lördags gick jag in i vecka 17, känns som om det är långt kvar men snart är hälften gjort. Om ca 3 veckor är det ultraljud och jag LÄNGTAR!





Kommentarer
Postat av: Nina H

Åh jag längtar också till ditt Rul! Så spännande att veta om det blir en tjej denna gång!

Svar: Ja jag är så himla nyfiken, jag lovar att jag delar med mig sen☺️
Nina

2015-10-19 @ 22:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0