Stolt mamma

Vi har sedan i torsdags varit konsekventa med att barnen ska somna själva i egen säng utan oss. Jag fick nog av matningarna trots att dem vart smidiga men såg framför mig hur jag står med en skrikande bebis och 2 storebrorsor själv då pappan jobbar kvällsvecka. Hur som så har det gått över förväntan, Anton har klivit upp sammanlagt 3 gånger men inte ens gått ut ur rummet och Hampus han har legat själv i sängen tills han somnat❤️ 
Nu när det var dags så sa han bara god natt mamma älskar dig, sen ska nattlampan vara tänd, dörren öppen och jag sitter i soffan så han känner sig trygg. Nu har han redan somnat och det tog Max 7 min från att han la sig. Är så stolt över mina killar och mig själv som "tog tag" i att underlätta vardagen 



Kommentarer
Postat av: Jossan

Hejja hejja

2015-10-27 @ 19:48:21
URL: http://josefinanero.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0