Tisdag!

Idag var en ganska laddad dag, min mamma fick ett dåligt sjukdomsbesked i onsdags förra veckan och redan Idag blev det operation. Tror hela familjen vart ganska skärrade men nu så är operationen över, det verkar gått bra och nu väntar vi svar på prover. Tänk vilken pungspark man kan få helt plötsligt och livet vänds upp och ner! 
Jag åkte efter maten hem till dom, låg brevid mamma i sängen och pratade om allt. Hon fick även ett yankee candle som krya på sig present. Älskade mamma 






FUCKCANCER

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Men fy vad tråkigt att läsa. Hoppas hon blir frisk snart! Kram

Svar: Tack, ja vi håller alla tummar och tår här hemma. Var inte alls beredd på detta. Kram
Nina

2015-10-20 @ 21:15:23
Postat av: Emelie

All styrka till er! ❤️ Hoppas verkligen hon blir frisk!

Svar: Tack snälla❤️
Nina

2015-10-20 @ 22:21:25
Postat av: Lisa

Usch vad hemskt! Denna jävla cancer så hemskt. Har vart med om det med min pappa så jag vet vad du går igenom kram på dig ❤️

Svar: Tack, ja det är hemskt verkligen men just nu verkar prognosen ganska bra. Hoppas din pappa oxå är frisk. Kram
Nina

2015-10-21 @ 17:06:17
Postat av: Nina H

Krya på Eila 💕

Svar: Tack tack, ska hälsa henne
Nina

2015-10-21 @ 22:47:36
Postat av: Lisa

Tyvärr klarade inte min pappa sig ❤️

Svar: Åh vad hemskt, beklagar verkligen. Har flera nära släktingar som gått bort pga cancer så man är nervös nu. Men prognosen är än sålänge lovande✊🏻
Nina

2015-10-22 @ 18:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0