Dagen

Idag blev det vabb, Anton är hängig. Hampus fick oxå vara hemma pga sina mardrömmar så han sov till 9 imorse den lille filuren. Sen var jag tvungen att plocka med mig grabbarna för att åka och lämna nyckeln till Flyttstäd. Vi passade även på att få lite luft, det mår man bra av. Så gungade lite i lekparken brevid oss och sen slängde vi äpplen i komposten på tomten osv. Vädrade uterummet som var 37 grader i och åt gårdagens pizza till lunch. Jag gjorde lättaste middagen ever idag, egen kalops. Älskar långkok som du kan slänga på spisen och så sköter det sig själv. Det är min grej liksom. Nu sitter jag i soffan och slappar efter en galen kväll men det kan jag berätta mer om sen. Och med galen menar jag sjukt, konstigt och irriterande.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0