Graviditets status

Ja nu är jag i vecka 13, byter på lördagar och tänk vad långsamt det går såhär i början. Sitter fortfarande och väntar på min remiss för prover angående sköldkörteln samt tider för kub och rul. 
Jag har hittills bara fått en liten kula som gör att jag bara ser tjock ut. Viktuppgång är hittills - 1,5 kg😕 
Jag är så jäkla trött och frusen och känns som att jag bara gnäller men kan inte komma ihåg att jag vart såhär tidigare. Stackars Robert råkar ut för ett och annat hormon utbrott men jag tror han nånstans vet att det inte är menat mot honom. Ungefär som när han slutat snusa 17 gånger😆
Nä nu ska jag ta en promenad som doktorn ordinerat samt gå och hämta barnen..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0