Kub

Var på kub ultraljud idag vilket i princip innebär att man mäter tex nackspalt osv på barnet samt ett blodprov för att se kromosomavvikelser. Allt såg toppen ut och vi fick så låg riskbedömning att jag inte behöver oroa mig.  Datumet sa hon stämmer oxå bra och bebisen i magen var en riktig vilding. När jag kom hem visade jag bilder för Hampus som blev helt eld och lågor. Han är övertygad om en lillasyster. Senare satt han och pratade med magen i soffan osv. Så jäkla mysigt när han förstår vad som händer. Anton är helt ovetande eller så är han ointresserad😂  min mor vad med mig under ultraljudet och något jag tyckte var väldigt fint av personalen var att dom skrev ut en bild till mormor utan att vi ens frågade. Efteråt ramlade vi in på Lindex och jag köpte första klädesplagget till parveln. Tänk att vi ska få en liten bebis 😍



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0