Kvällsbad

God kväll, ligger i ett varmt bad och vilar upp mig lite. Har haft galet mycket sammandragningar sen kl 13 då jag var ute på en 4 km promenad med bror och flickvän. 
Skönt att känna att något händer men som sagt inget på g ännu jag lovar. 
Idag typ 30 min efter att jag skrev att jag skulle på akupunktur så ringde dom från Telge rehab och ställde in då hon var sjuk. 
Jävla aprilskämt tänkte jag, vad är oddsen. 
Hur som så vilade jag lite ist, åt och sen kom ju brorsan på besök. 
Hämtade ungarna från dagis vid 15, fikade jordgubbar osv innan vi lyxade till det med utemat. 
Jag och Anton valde kyckling souvlaki, Robert thai och Hampus en 8-bitars sushi. 
Skönt med flera restauranger brevid varandra så man kan välja. 
Jag åkte sen till maxi och handlade lite inför helgen och imorgon då vi ska vara i trädgården och gräva bort rabatter osv. 
Mamma och pappa kommee och hjälper oss så vi bjuder på grillat till lunch och hoppas på bra väder:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0