Bio

Igår överraskade vi barnen med bio, lunch och lite mys på heron. 
Hampus valde sushi som vanligt, Robert thai och jag och Anton körde donken. Vi satt och pratade och hade mysigt innan det var dags att gå upp till salongen. 
Barnen plockade på sig massa godis och sen gick vi på toa såklart. 
Filmen vi hade valt var Alvin och gänget som är otecknad så var lite nervös för hur det skulle funka. 
Det var dessutom första gången för Anton som blev ganska förvånad över storleken på "tvn".
Vi hade nästan hela raden för oss själva och gjorde oss bekväma. 
Tog av skorna, fällde upp armstöden osv. 
Efter ca 20 min kröp Anton upp i min famn och somna den lilla fisen. 
Där låg han och sov genom hela filmen och vaknade när vi bar ut honom, första han säger när han vakna var : nu är det slut❤️
Vi köpte varsin Spiderman ballong och åkte sen hemåt. På kvällen kom mamma och pappa med varsin present till pojkarna, vi åt mat och sen bastade vi. 
Hampus blev så trött efter bastun så han somnade på 2 röda och sov till 7:30 imorse. 






Kommentarer
Postat av: Emelie

Nu får du ta och uppdatera lite om graviditeten ❤️ (Hehe känn ingen press!)
Kram!

Svar: Ja jag ska, är skit dålig på det mest för att Robert inte hjälper mig ta bilder osv
Nina

2016-02-24 @ 13:18:18
URL: http://emeliehellman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0