Söndag

Idag har vi verkligen haft en kanondag. 
Jag fick lite sovmorgon och sen så tog vi oss ut hela familjen, solen sken och det var underbart varmt på vår baksida. 
Robert bestämde sig att ta tag i att bygga igen "hålet" i häcken så inte barnen kan springa ut på gatan. 
Blev verkligen kanonbra och nu ska häcken få växa till sig så inte alla ser in. Tanken är att den ska bli i samma höjd som staketet såsmåningom.
Anton sov var jätte trött efter igår ville gå in strax innan 11 och sova så jag nattade honom. 
Värmde sen rester från igår till lunch och satt ute i solen med Hampus och njöt. 
Vi byggde plusplus mm.
Vår baksida ligger verkligen i lä och kan tänka mig vilken värme det kommer vara där i sommar. 
Uterummet värmdes upp av solen till 25+ och vi hade dörrarna öppna in tom.
Vid 13 kom Kjell och Barbro på fika som även den avnjöts ute. 
Anne dök oxå upp till barnens stora glädje och dom är som plåster på henne, sen hon flyttade till Östersund igen har dom inte sett henne på 1 1/2 månad så dom är väl rädda att hon drar..
Vid 15:30 gick vi in och slappade , fixade mat osv. 
18:15 låg barnen i säng, frisk luft gjorde nog gott för dom somnade på 2 röda.
Jag och Robert ska ha myskväll med chips och dipp i soffan. 
Tänk vad glad man kan bli när solen tittar fram






L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0