9/3

Idag har jag verkligen haft fullt upp! 
Anton vaknade kl 6, ville ha frukost på en gång för han var hungrig. 
Bara att kliva upp och fixa, låg sen och drog mig till 7:20 medans ungarna lekte osv. Så skönt med ett enplans hus för vet exakt vart dom är och dom kan inte hitta på så mycket hyss/ farliga saker. 
Lämnade av pojkarna på dagis 8:30 som vanligt, snabbt iväg för att lämna in prover på provtagningscentralen längst ner i källarn på sjukhuset.
Vidare till Telge rehab för akupunktur, skulle även gått på gravidvattengympan men får inte det nu ifall att det är uvi.
Direkt vidare till Coop, köpte presenter samt fyndade snowracers från stiga. 
199:- ist för 799 så kunde inte låta bli att köpa till nästa vinter, dom fick varsina blåa så slipper man bråk om färg osv. 
Väl hemma vilade jag en stund, städade huset, hämtade på dagis, lagade mat, pärlade med barnen, bäddat bebisens sängar och sen iväg på kalas för fannie som fyller 5 idag. 
Nu har jag kraschat i soffan och blir kvar tills sovdags, inbland undrar jag hur man hinner allt.. 






Kommentarer
Postat av: Emelie

Hur går det Nina? Hur mår du? :)
Kram på dig!

Svar: Det går bra, trött på att vara gravid och har lite ont 😕
Nina

2016-03-23 @ 14:02:40
URL: http://emeliehellman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0