Ny strategi

I går kände jag mig lite halft desperat över att Hampus strular på nätterna så tänkte att ett "belöningssystem" kanske funkar. 
Min kompis Emmha pratade om det förut så jag prövade.
Berättade för Hampus att om han sover hela natten i sitt rum utan att ropa (i onödan) så får han en guldstjärna, en stjärna = en peng att stoppa i spargrisen. 
Tror ni inte ungen blev eld och lågor över detta. 
Även Anton fick det och tror ni inte båda barnen sov 19-5:50/6:30 
Utan minsta lilla knyst från deras rum 🙌🏻🙌🏻🙌🏻
Imorse när Hampus vaknade kom han inte ens ut från rummet innan jag bekräftat att det var morgon och han skulle få en peng☺️
 Jag har med andra ord sovit jäkligt gott inatt trots lite förvärkar 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0